Головна » Файли » Методичне забезпечення » Методичне забезпечення |
Календарно-тематичне планування 5-7 класи(Варіативні модулі)
[ Викачати з сервера (65.3 Kb) ] | 03.01.2016, 14:02 |
Календарно-тематичне планування 5-7 класи 2015-2016 н.р.
(Варіативні модулі) ІІ семестр 5 клас 1. Технологія виготовлення виробів із деревини та деревних матеріалів (способом ажурного випилювання) 2. Технологія виготовлення дерев'яної іграшки 6 клас 1. Технологія виготовлення виробів із тонкого листового металу. 2. Технологія виконання електротехнічних робіт. 7 клас 1. Технологія виготовлення виробів із деревини (з використанням ручних способів обробки). Варіативна складова Освоєння варіативних модулів здійснюється на основі проектно-технологічної діяльності. Варіативні модулі обираються залежно від матеріально-технічного та кадрового забезпечення навчального процесу, бажання учнів, регіональних традицій. Варіативні модулі розроблено окремо для 5 – 6 класів та 7 – 9 класів. Освоєння варіативних модулів відбувається за окремо розробленими програмами до них. У 5 – 6 класах вивчається по 2 варіативні модулі на кожен з яких відводиться 20 год, у 7 – 9 класах вивчається по 1 варіативному модулю, кожен в обсязі 16 год. Будь-який варіативний модуль для 5 – 6 класів можна обрати лише один раз у 5 чи 6 класі. Так само, будь-який варіативний модуль для 7 – 9 класів можна обрати лише один раз у 7, 8 чи 9 класі. Вся проектна документація (зображення виробу, розрахунок матеріалів, послідовність виготовлення тощо) учнями 5 – 8 класів виконується в робочих зошитах. При виконанні проектів у 9 класі учні мають зібрати матеріали (зображення виробу, зображення виробів-аналогів з їх аналізом, вибір та розрахунок матеріалів, відповідний план реалізації проекту тощо) у проектну папку. Результатом діяльності учнів при вивченні кожного варіативного модуля має бути – проект. Резерв часу, передбачений програмою, вчитель може використати на підсилення окремих складових навчальної програми на свій вибір. | |
Переглядів: 3288 | Завантажень: 605 | |
Всього коментарів: 0 | |