18:21 Всеукраїнський семінар з технологічної освіти(14.11.2014 день2) "Зігрій воїна" | |
«Розуміючи важливість допомоги українським військовослужбовцям, які мужньо відстоюють територіальну цілісність країни, діти вирішили зробити і свій внесок. На уроках трудового навчання у навчальних закладах нашого краю під час практичних занять вони виготовлюють мобільні «пічки-обігрівачі». До всеукраїнської акції «Зігрій солдата» долучаються вчителі та учні, які своїми маленькими ручками, виготовляючи обігрівачі передають силу своєї любові та прагнення перемоги й миру, цим самим підіймають бойовий дух наших захисників» - закцентував Юрій Воскобойник, методист трудового навчання НМЦ природничо-математичних дисциплін ІППО Чернівецької області сьогодні під час проведення майстер-класів в рамках Всеукраїнького семінару з технологічної праці. Майстер-клас «Виготовлення пічки-обігрівача для солдата» проводив Михайло Пукало, вчитель-методист трудового навчання Кіцманського ЗНЗ I-III ступенів. Михайло Володимирович на уроках трудового навчання вже виготовив 20 пристроїв. «У французькому легіоні кожен солдат має такий обігріваючий пристрій. Виготовити його досить легко. Я переконаний, що кожен громадянин України у силу своїх умінь та можливостей зобов’язаний допомагати українському війську», – розповів Михайло Володимирович. Також поділилися зі своїми ідеями щодо виготовлення аналогічних пристроїв учитель трудового навчання ЗОШ №38 Юрій Палій та вчитель Сумської ЗОШ №15 Сергій Марущенко. Після проведення майстрів-класів заступник директора Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки Сергій Дятленко, відзначив досить високою оцінкою роботу, яка була представлена. Зауважив, що учні та вчителі загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів готові робити свій внесок у підтримку Збройних Сил України. «Шановні учні та педагоги! Долучайтесь до акції «Зігрій воїна» з метою надання конкретної та важливої допомоги Збройним Силам України!» - закликав Сергій Дятленко. | |
|
Всього коментарів: 0 | |