Головна » Файли » Для вчителів БУКОВИНИ » Для вчителів БУКОВИНИ |
[ Викачати з сервера (282.3 Kb) ] | 22.12.2017, 16:07 |
Відповідно до планів роботи Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації та Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області на 2017/2018 рік, Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.09.2011 та з метою роз’яснення змін щодо проведення ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання, 22 грудня 2017 року проведено семінар-нараду з питань якісної підготовки та проведення ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання у 2017/2018 н.р.. Давидович Віктор Олександрович, голова журі, координатор із заочної освіти Інституту фізико-технічних та комп'ютерних наук ЧНУ ім. Ю.Федьковича, доцент, кандидат педагогічних наук розповів про роботу з обдарованими учнями під час підготовки до участі у ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання у 2017/2018 навчальному році. З методистами РМК/ММК, Коцур Тетяна Омелянівна методист НМЦ ПМД ІППОЧО, обговорила рекомендації щодо нововведень оновленого формату проведення ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання у 2017/2018 навчальному році. Палійчук Мирон Дмиторович, експерт-консультант, заступник директора з навчально-виховної роботи військово-спортивного ліцею-інтернату Чернівецької міської ради ознайомив з перспективним напрямком проведення IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та рекомендаціями щодо проведення практичного туру та захисту творчих проектів ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання у 2017/2018 н.р. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДОРОЖНЯ КАРТА (ЗМІНЕНА) ПРЕЗЕНТАЦІЯ З НАРАДИ | |
Переглядів: 1129 | Завантажень: 49 | |
Всього коментарів: 0 | |