Головна » Файли » Методичне забезпечення |
У розділі матеріалів: 115 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 » |
З досвіду роботи Бойко Світлани Миколаївни вчителя-методиста вищої кваліфікаційної категорії з трудового навчання ( обслуговуючі види праці ) Чернівецької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 2 ім. Ю. Федьковича |
Одним із видів діяльності з трудового навчання є проведення в школі предметних тижнів. За традицією, Тиждень трудового навчання щорічно проводиться в цікавій і доступній формі для учнів різних класів і вікових груп. З досвіду роботи Марціся Л.А., вчителя трудового навчання ЗНЗ І-ІІІ ст. №37 м.Чернівці. |
8 клас Розділ 1 . Основи матеріалознавства Термічна обробка сталей... 8 клас |
8 клас Розділ 1 . Основи матеріалознавства Поняття про метали та сплави. Сталь... 8 клас |
Перелік навчальної літератури з трудового навчання, що має відповідний гриф МОН України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році Відповідно до листа МОН України від 17.08.2016 №1/9-434 «Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році» розміщуємо перелік навчальної літератури, програм інваріантної та варіативної складової навчального плану, методичної літератури та навчальних видань |
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків трудового навчання (технічні види праці) 8 клас |
Лист МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах» Трудове навчання (технології). Креслення Відповідно до типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення предмета трудове навчання у 2016-2017 навчальному році |
Назва: Трудове навчання(технічні види праці) - 8 клас Автор: Гащак В.М., Дятленко С.М., Терещук Б.М. та ін. Видавництво: Київ: Генеза Рік видання: 2016 Сторінок: 256 Формат: pdf Розмір: 113 Мб |
Трудове навчання (технології). Креслення Навчальні плани та програми Воскобойник Ю.М., природничо-математичних дисциплін ІППО Чернівецької області |
Початок конспекту оформляється за загальною схемою. Спочатку зазначаються: тема, мета заняття, його тип, методи і прийоми проведення, засоби наочності й технічні засоби навчання, використана в процесі підготовки до заняття література. Дидактична мета визначається, виходячи зі змісту матеріалу програми, вона вказує на результат, який передбачається досягнути. |