Четвер, 2.5.2024
Вітаю Вас Гість • Реєстрація • Вхід
Головна » Файли » Методичне забезпечення » Методичне забезпечення

Підсумки роботи за 2013-2014 н.р.
17.06.2014, 11:54

   Відповідно до Концепції технологічної освіти учнів ЗНЗ, Концепції профільного навчання у старшій школі учитель трудового навчання Палій Юрій Васильович обрав основний напрям - технологічне навчання учнів середньої школи, в основу якого кладе ознайомлення дітей з про¬ектуванням, формування в них на цій основі проектно-технологічної культури. 
  Учитель впевнений, проектування  на уроках трудового навчан¬ня має стати домінантною технологією. Метод проектів – це модель  навчання, за якої, враховуючи пізнавальні можливості та природні нахили дитини, прагне по-справжньому зацікавити  її. Мобілізовує пізнавальну діяльність при розв’язанні певної проблеми шляхом самостійних, колективних, інтерактивних дій учнів із обов’язковою презентацією результатів роботи. Проектну технологію як обґрунтовану і сплановану діяльність Палій Ю.В. спрямовує на формування у дітей системи творчо-інтелектуальних і предметно-перетворювальних знань і вмінь. Здійснює  інтелектуальний  і розумовий  розвиток  учнів через залучення  їх до спілкування в проектних міні-групах, парах, четвірках, що допомагає активніше формувати пізнавальні процеси: увагу, пам'ять, цілеспрямоване сприйняття. Постійно вплітає в уроки елементи знань з інформатики, креслення, математики, фізики, дизайну, прагнучи перетворити свій предмет в інтегративну освітню галузь. Метод проектів  привчає дітей до самостійної, практичної, планової і систематичної роботи, виховує бажання створити нове або вдосконалити існуюче, формує уявлення про перспективи його застосування, розвиває морально-трудові якості, мотиви вибору професії.
  Трудове навчання містить вагомий потенціал і простір для оновлення методики його викладання. Систематично Палій Ю.В. використовує на  уроках й інші методи активізації пізнавальної діяльності учнів: метод проблемних ситуацій, дослідницькі методи, інтерактивні та ігрові методи, метод евристичної бесіди. Результативним вважає застосування інноваційних технологій навчання, що забезпечують діяльнісний підхід до кожного учня.

  Для підвищення мотивації учіння школярів учитель розробив такі авторські прийоми: мотивація-діалог з ровесником, мотивація-інтрига, мотивація-імітація, аутогенна мотивація (самомотивація), мотивація-естафета, мотивація-пантоміма, мотивація-мова рук, мотивація-реклама, мотивація-стимул.  Власними методично-метафоричними прийомами «Ажурна феєрія», «Промовиста колекція», «Мелодія симетрії», «Колоритний бренд» доповнює метод демонстрації зразків виробів. До уроків самостійно та з учнями розробляю індивідуальні інформаційні довідники ,блоки презентацій.

  Палій Ю.В. розширює можливості використання власного web-сайту, на якому розміщує матеріали для дітей та вчителів, фотоматеріали, відеоуроки .

  Своїми творчими знахідками ділиться з колегами: на міській науково-практичній педагогічній конференції «Талант і елітарність» та на міському семінарі-практикумі.

  Палій Ю.В. розробив програму гуртка «Технічне моделювання. Іграшки-сувеніри», методичні рекомендації  для вчителів трудового навчання  «Комп’ютерні технології – крок до сучасного проектування» та «Проектно-технологічна  діяльність: від ідеї до її реалізації».
    Учні Палія Ю.В.  є постійними  переможцями щорічних виставок технічної творчості, призерами ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з трудового навчання.
Кучерівський Валентин. - ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади  з трудового навчання  - ІІ місце
Яцко Олександр.  - ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади  з трудового навчання  - І місце
Яцко Олександр.  - ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади  з трудового навчання  - ІІ місце, творчий проект «Стілець складний»

Переможці ІІ етапу Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості
«Наш пошук і творчість тобі, Україно»
•    Клем Вадим – 8-А клас
•    Палій Станіслав – 9 клас
•    Кривенко Михайло – 8-Б клас

   Учитель трудового навчання Палій Ю.В. у 2013/2014 році приймав участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»  у номінації трудове навчання .
Міський етап – І місце
Обласний етап – І місце
Всеукраїнський етап – ІІ місце

  Перспективи подальшої роботи вчитель вбачає у вивченні можливостей проектно-технологічної та науково-дослідної діяльності школярів, методики моніторингу та контролю формування пізнавальної діяльності учнів загальноосвітньої школи як умов подальшого вдосконалення якості їхньої пізнавальної активності у процесі трудового навчання.

 

 

 

Категорія: Методичне забезпечення | Додав: Admin
Переглядів: 2136 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]